Välkommen till mig och mitt lilla hörn i världen!

Hejsan och välkommen!
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt pysslande.
Virkar mest men försöker sticka när jag kan.
Annars går tiden till familjens hundar.
Några smycken blir det då och då med :)

fredag 1 april 2011

1a April och min kära mors födelsedag :)

Godkväll kanske man skall säga.

Idag e det första april och det har väl varit en del aprilskämt i tidningar och forums. Själv så är väl vi inte så inne på det där med aprilskämt i våran familj då mamma fyller år just idag.

Så Stort grattis på födelsedagen Mamma!! Jag älskar dig!


Surfar runt lite på diverse bloggar som vanligt innan jag skall sova. Underbara är dom som inspiration och ögongodis :)

Så måste man ju såklart vara med och tävla här och var.

Just nu har crochetamigurumi en liten tävling som man såklart får vara med i :)
Om inte annat så ta en sväng förbi hennes blogg och njut av allt kreativt.


Har kört fast just nu med min drake. Får verkligen inte till hur jag skall göra ryggspiksen på honom men det kanske e vad man får räkna med då mönstret är på engelska.

Och som sidoprojekt håller jag på med något som det blir mer info om längre fram. Har inte kommit så långt so jag kan ändra mig och göra något annat.

Dags att sova!

Godnatt världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar