Välkommen till mig och mitt lilla hörn i världen!

Hejsan och välkommen!
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt pysslande.
Virkar mest men försöker sticka när jag kan.
Annars går tiden till familjens hundar.
Några smycken blir det då och då med :)

söndag 3 april 2011

Virkkramp och sovmorgon.

Godkväll på alla där ute.
Sitter en stund framför datorn innan det är dags för sängen. Har börjat virka på ett kärleksmonster med mönster från Little Josie.
Röd blir han och som vanligt kommer han nog bli lite modifierad då jag bara inte kan låta bli att ändra och lägga till :)
Idag har varit en ganska bra dag även fast det har värkt i hela kroppen och jag känner mig som om något har kört över mig med en truck. Jäkla reumatism!!
Förhoppningsvis blir det lite bättre väder imorgon så jag kan ta mig ut med mamma och pappa på en promenad med hundarna.

Här är några ytterligare små tävlingar jag vill göra er uppmärksamma på.
Greenpixey har en Easter Bunny Giveaway. Underbara mönster där!!
Garn och Gott har en annan liten tävling som ni får kika in :)



Pysselstund lottar ut lite garn. Kolla in hennes gratis mönster och inte minst betalmönstrena!!


Och så sist men inte minst har Pysselfarmor en liten utlottning av garn! :)

Nä dags att spela lite WoW!! sov gott världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar