Välkommen till mig och mitt lilla hörn i världen!

Hejsan och välkommen!
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt pysslande.
Virkar mest men försöker sticka när jag kan.
Annars går tiden till familjens hundar.
Några smycken blir det då och då med :)

torsdag 14 april 2011

Lite gurumisar!

Här kommer lite bilder på vad som har blivit till sen sist :)


En nyckelring gjord utifrån little josie's hjärtmönster!




Love Alien!
Jag utgick ifrån little josie's Kärleksmonster Love Me




En liten Nalle till föräldrarnas nya bil :)
från Mia Bengtssons första bok.




Och mitt nuvarande WIP.....

Låt mig presentera...

Fröken Krabata!



eller i alla fall början av henne :)
Ska se vad det blir för mer dekorationer på henne när hon har fått armar, ben och öron.
Mönstret kommer från Mia Bengtssons andra bok.

Ha en trevlig Torsdagskväll alla!

3 kommentarer:

  1. Grattis, DU vann bonuspriset i min utlottning! Om du mailar mig din adress så kommer din vinst snart på posten :)

    -LadyNight
    http://pysselstund.blogspot.com
    pysselstund@live.se

    SvaraRadera
  2. Vilka fina amigurumisar!:) Jag tror jag vet vad den sista ska bli för något;)
    Kram Emmy

    SvaraRadera
  3. O vad roligt LadyNight!! Adressen är skickad!

    Tack emmyocattis! dom börjar bli bättre. min första var minst sagt ganska skev men träning ger ju färdighet :) Ja nu har den sista fått ben och armar så det e inte så mycket som saknas. Kommer en ny bild när hon är klar.

    SvaraRadera