Välkommen till mig och mitt lilla hörn i världen!

Hejsan och välkommen!
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt pysslande.
Virkar mest men försöker sticka när jag kan.
Annars går tiden till familjens hundar.
Några smycken blir det då och då med :)

tisdag 8 november 2011

WIP annars mest kurering av förkylning.

Ja inte verkar förkylningen bli bättre, Det började ju med feber, ont i halsen och huvudvärk, nu hostar och nyser man med.

Först så måste jag tipsa er om några utlottningar :) 
Pysselstund firar  30 000 besökare med en utlottning!! 
Kika in där!

Fialand har en utlottning bara för att muntra upp oss alla!

Wolly Annie firar något av avsaknad av stor vikt ;) Där var jag vitsig hihi så kolla in hennes utlottning!


Här kommer en liten uppdatering på hur min sjal framskrider.


Har lagt till några rader med gallermönster som jag tänkte upprepa en bit upp i sjalen. 
Underbart garn att virka i fast det tar tid. Sååååå tunnt jämfört med vad jag brukar virka i. :)



Nu skall jag återgå till att kurera min förkylning och mysa med en god kopp latte.

2 kommentarer:

  1. Kul att du ville vara med i min utlottning! Önskar dig lycka till :)

    SvaraRadera
  2. Hej o tack för din kommentar på min blogg.
    Det är svårt o acceptera ett liv med en kronisk sjukdom. Tack o lov går ju forskningen framåt så du får säkert en helt annan medicinsk behandl än jag fick på 70 talet.
    Hoppas verkligen att du klarar dig från alla dom felställn jag har i mina leder.

    Otroligt vad mycket fina saker du tillverkar med virknål o stickor. Jag har aldrig kunnat virka el sticka- men man ska väl inte kunna allt!!!
    Ha de gott, kram fr Lotta i Kalmar
    livetsbergodalbana.blogg.se

    SvaraRadera