Välkommen till mig och mitt lilla hörn i världen!

Hejsan och välkommen!
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt pysslande.
Virkar mest men försöker sticka när jag kan.
Annars går tiden till familjens hundar.
Några smycken blir det då och då med :)

lördag 5 november 2011

Mitt UFO är klart!!!

Godkväll!
Nu är äntligen mitt UFO klart! 
Får jag presentera Fröken Bäver!!!
Ursäkta bildkvaliteten, Hade svårt att få bra ljus idag.



 Hon blev ganska bra i slutändan änom lite skev. :)



Mitt nuvarande WIP är detta!


En hals/nackvärmare som skall knäppas med likadana knappar som mössan och tumvantarna.
Ett helt set blir det.
Virkar den i vridna stolpar vilket är första gången och det är faktist riktigt kul. 
Och snabbt går det vilket jag gillar :)
Vet inte om ni kan se hur det ser ut på närbilden.


Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar