Välkommen till mig och mitt lilla hörn i världen!

Hejsan och välkommen!
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt pysslande.
Virkar mest men försöker sticka när jag kan.
Annars går tiden till familjens hundar.
Några smycken blir det då och då med :)

torsdag 3 november 2011

Tumvantarna är klara!!

Godkväll :)
Tänkte bara visa mina färdigvirkade Tumvantar här på kvällskvisten.



Imorgon blir det att göra klart min lilla Bäver och börja på en Halsvärmare/ Halsduk att matcha mössa och tumvantar med :)


Godnatt världen!!

3 kommentarer:

  1. Jag blev helt chockad igår när jag öppnade nya katalogen och såg Tender Care Choklad =O Måste jag helt klart testa. Älskar Oriflames produkter och det har jag min mamma att tacka för som också har sålt innan.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina vantar. Härlig färg och snyggt med knapparna som detaljer.

    Tack för din kommentar också! Jo, det är ju faktiskt lite som fritt broderi de där trådbilderna =o)

    SvaraRadera
  3. Ja jag älskar Oriflames produkter med Sanna :). Saknar att inte kunna köpa dom men det är så bökigt att handla från en konsulent tycker jag. hade velat göra det på deras hemsida hela tiden och inte bara 5 ggr som man kan nu.

    Tack så mycket Svala!!Är ganska nöjd med dom för att vara första gången. Få se om jag kan vänja mig vid att använda tumvantar bara :)

    SvaraRadera