Välkommen till mig och mitt lilla hörn i världen!

Hejsan och välkommen!
Den här bloggen handlar om min vardag och mitt pysslande.
Virkar mest men försöker sticka när jag kan.
Annars går tiden till familjens hundar.
Några smycken blir det då och då med :)

söndag 4 december 2011

Äntligen friskare!!

Hejsan alla!

Nu börjar jag äntligen bli friskare från min förkylning. Inte helt hundra än men inte konstigt att det tar lite tid med bromsmediciner som sätter ner immunförsvaret och reumatism.


Vann Wolly Annies utlottning och garnet har nu blivit en sjal :)
Använde garnnystanet jag vann från Pysselstund för ett tag sedan med till kantgarn till sjalen.

Min andra sjal är snart klar
Håller på med kanterna nu och så fort den är klar får ni se!
Den andra sjalen kommer inom kort på foto med men ni får ha lite mer tålamod där då det är en julklapp och man vill ju inte förstöra överraskningar ;)


1 kommentar:

  1. Hej Therese. Herregud så mycket fina saker du har gjort.Så duktig du är.Kul blogg. Ha det bra.

    SvaraRadera